Pfizer ve BioNTech bu yılın sonuna kadar yoksul ülkelere 1 milyar doz Covid-19 aşısı vermeyi taahhüt etti.
İtalya’nın başkenti Roma’da düzenlenen Küresel Sağlık Zirvesi’nde konuşan Pfizer CEO’su Albert Bourla şirketlerin gelecek yıl yoksul ülkelere 1 milyar doz daha aşı vereceklerini belirtti.
Bourla, “Pfizer ve BioNTech orta ve düşük gelirli ülkelere önümüzdeki 18 ay içerisinde 2 milyar doz corona virüsü aşısı vermeyi taahhüt ediyoruz” dedi.
Kaynak: Diken.com.tr
YEREL-
1 gün önceGÜNDEM
5 gün önceGÜNDEM
8 gün önceGENEL
8 gün önceDÜNYA
8 gün önceUNCATEGORİZED
10 gün önceGENEL
12 gün önce
1
Putin’in gizli sevgilisi diye tanınan Kabaeva ilk kez konuştu
4252 kez okundu
2
Savaşan ekonomiye tanıklık
4028 kez okundu
3
Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Kıbrıs ‘müjde’sinden külliye çıktı: İnşasına yakında başlıyoruz
4014 kez okundu
4
43 yıl hapis yattıktan sonra aklandı; birkaç günde 1,4 milyon doları aşkın bağış toplandı
4002 kez okundu
5
Almanya’dan WhatsApp kararı
3909 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.