Bu sezon ilk kez mücadele ettiği 1. Lig’de başarılı bir grafik çizerek ligi 5. bitiren Hatay Büyükşehir Belediyespor Erkek Hentbol Takımı’nın 4 genç oyuncusu milli takım daveti aldı.
Hataylı başarılı hentbolcular Emre Yiğitbaşı, Samet Kaya, Emir Kırmızıyıldız ve Eren Soycan, Letonya’da düzenlenecek 18 Yaş Avrupa Şampiyonası için milli takım aday kadrosuna seçildi.
Ankara’da yapılacak milli takım hazırlık kampı kadrosuna davet edilen sporcular Ay-Yıldızlı formayı gururla taşımak için büyük çaba harcayacaklarını belirtti.
Kulüp başkanı Zekiye Barutçu Yiğitbaşı da 4 sporcunun milli takım daveti almasından ötürü gururlu olduklarını belirterek “Genç oyuncularımızın başarısı bize büyük sevinç ve guru yaşattı. İyi bir sezon geçirdiler ve çabalarının karşılığını aldılar. Onları tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum. Bu süreçte emeği geçen antrenörlerimizi ve teknik heyeti de yürekten kutluyorum” dedi.
Kaynak: Hatay Büyükşehir Belediyesi
EKONOMİ
7 gün önceYEREL-
9 gün önceGÜNDEM
13 gün önceGÜNDEM
16 gün önceGENEL
16 gün önceDÜNYA
16 gün önceUNCATEGORİZED
19 gün önce
1
BAŞKAN SEÇER, 23 NİSAN DOLAYISIYLA DÜZENLENEN TÖRENE KATILDI
27504 kez okundu
2
MERSİN’İN GİRİŞİ GÜZELLEŞECEK…
12612 kez okundu
3
140 MİLYON TL MALİYETLE TAMAMLANDI: KUZEY ANKARA TÜNELİ YENİDEN TRAFİĞE AÇILDI
12482 kez okundu
4
SMART ANKARA PROJESİ KAPSAMINDA YENİ ELEKTRİKLİ BİSİKLETLER GELDİ
6166 kez okundu
5
Beğiş Susuzu’nun kaderini değiştirecek proje ilerliyor
6098 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.