Hatay Büyükşehir Belediyesinin Kırıkhan Denetimli Serbestlik Müdürlüğü ile birlikte yürüttüğü ortak çalışma meyvelerini vermeye başladı.
HBB Park Bahçe ve Yeşil Alanlar Daire Başkanlığı ekipleri, hükümlü vatandaşlarla birlikte 10 bin lavanta üretti.
Üretilen bu lavantalar EXPO için gün sayan şehrin peyzaj çalışmalarında kullanılacak ve lavantaların ferahlatıcı kokusu şehrin dört bit yanını saracak.
Kaynak: Hatay Büyükşehir Belediyesi
GÜNDEM
4 gün önceGÜNDEM
7 gün önceGENEL
7 gün önceDÜNYA
7 gün önceUNCATEGORİZED
9 gün önceGENEL
11 gün önceYEREL-
14 gün önce
1
BAŞKAN SEÇER, 23 NİSAN DOLAYISIYLA DÜZENLENEN TÖRENE KATILDI
27498 kez okundu
2
MERSİN’İN GİRİŞİ GÜZELLEŞECEK…
12604 kez okundu
3
140 MİLYON TL MALİYETLE TAMAMLANDI: KUZEY ANKARA TÜNELİ YENİDEN TRAFİĞE AÇILDI
12476 kez okundu
4
SMART ANKARA PROJESİ KAPSAMINDA YENİ ELEKTRİKLİ BİSİKLETLER GELDİ
6158 kez okundu
5
Beğiş Susuzu’nun kaderini değiştirecek proje ilerliyor
6093 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.