Antalya Muratpaşa İlçesi Lara bölgesinde ormanlık alanda çıkan yangına Antalya Büyükşehir Belediyesi İtfaiye ekipleri müdahale etti. İtfaiye ekiplerin yoğun müdahalesiyle yangın söndürüldü. Yangında yaklaşık 2 hektarlık alan zarar gördü.
Antalya’nın Muratpaşa İlçesi Lara Plajı karşısındaki çamlık alanda yangın çıktı. Ormanlık alan içerisinden dumanların çıktığını gören vatandaşların ihbarına üzerine Antalya Büyükşehir Belediyesi İtfaiye ekipleri ve Orman Bölge Müdürlüğü personeli yangına müdahale etti. Alevler, rüzgarın da etkisiyle kısa sürede hızla büyüdü. Karadan ekipler ve arazözler havadan ise helikopter destek vererek denizden aldığı suyu alevlerin üzerine bıraktı. Yaklaşık bir saat süren çalışmaların ardından orman yangını söndürüldü. Ekipler daha sonra bölgede soğutma çalışmasına başladı.
Kaynak: Antalya Büyükşehir Belediyesi
EKONOMİ
6 gün önceYEREL-
8 gün önceGÜNDEM
12 gün önceGÜNDEM
15 gün önceGENEL
15 gün önceDÜNYA
15 gün önceUNCATEGORİZED
18 gün önce
1
BAŞKAN SEÇER, 23 NİSAN DOLAYISIYLA DÜZENLENEN TÖRENE KATILDI
27504 kez okundu
2
MERSİN’İN GİRİŞİ GÜZELLEŞECEK…
12611 kez okundu
3
140 MİLYON TL MALİYETLE TAMAMLANDI: KUZEY ANKARA TÜNELİ YENİDEN TRAFİĞE AÇILDI
12482 kez okundu
4
SMART ANKARA PROJESİ KAPSAMINDA YENİ ELEKTRİKLİ BİSİKLETLER GELDİ
6166 kez okundu
5
Beğiş Susuzu’nun kaderini değiştirecek proje ilerliyor
6098 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.