İSKİ, kente temiz ve içilebilir su sağlamak için yatırımlarına devam ediyor. Günlük kapasitesi 2 milyon metreküpü aşacak Emirli 2. Kademe İçme Suyu Tesisi inşasında sona yaklaşıldı. Şile İçme Suyu Arıtma Tesisi ise yüzde 50 oranında tamamlandı. Her iki tesisin de 2021 yılı içinde tamamlanması hedefleniyor.
İstanbul’a 7/24 temiz içme suyu sağlayan İSKİ, yeni yatırımlar gerçekleştirmeye devam ediyor. Bu kapsamda inşaatlarına başlanan 2 içme suyu arıtma tesisinde çalışmalar hızla devam ediyor.
Bu kapsamda, halihazırda Anadolu Yakası’nın tamamı ile Avrupa Yakası’nda Fatih, Bakırköy, Zeytinburnu, Beşiktaş ve Sarıyer ilçelerine hizmet veren Ömerli İçme Suyu Arıtma Tesisleri’nin (Emirli 2. Kademe) kapasitesi yükseltiliyor. Projenin tamamlanmasıyla tesisin günlük kapasitesi 500 bin metreküp artarak toplam 2 milyon 50 bin metreküpe çıkacak. Yaklaşık yüzde 95’lik kısmı tamamlanan tesis inşaatının, 2021 yılı içerisinde tamamlanması planlanıyor.
Şile ve çevresinin gelecek yıllarda ortaya çıkması öngörülen su ihtiyacını karşılamak amacıyla inşaatına başlanan Şile İçme Suyu Arıtma Tesisinin kapasitesi ise günlük 20 bin metreküp olacak.
Çevre bölgeye de hizmet verecek tesisin inşaatı yüzde 50 oranında tamamlandı. Şile İçme Suyu ArıtmaTesisinin 2021 yılı içerisinde tamamlanması planlanıyor.
Kaynak: İBB
GÜNDEM
4 gün önceGÜNDEM
7 gün önceGENEL
7 gün önceDÜNYA
7 gün önceUNCATEGORİZED
9 gün önceGENEL
11 gün önceYEREL-
14 gün önce
1
BAŞKAN SEÇER, 23 NİSAN DOLAYISIYLA DÜZENLENEN TÖRENE KATILDI
27498 kez okundu
2
MERSİN’İN GİRİŞİ GÜZELLEŞECEK…
12604 kez okundu
3
140 MİLYON TL MALİYETLE TAMAMLANDI: KUZEY ANKARA TÜNELİ YENİDEN TRAFİĞE AÇILDI
12476 kez okundu
4
SMART ANKARA PROJESİ KAPSAMINDA YENİ ELEKTRİKLİ BİSİKLETLER GELDİ
6158 kez okundu
5
Beğiş Susuzu’nun kaderini değiştirecek proje ilerliyor
6093 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.